Wednesday, March 27, 2013

kosong

Aku merenung komputer riba, sendirian.
menghabiskan kerja yang harus aku selesaikan
RIGKAS namun cukup mencabar pemikiran aku buat ketika ini
**rileks, cool down, berfikir dengan tenang.

 Aku meneliti jam , 11.23pagi
mana semua orang? aku bertanya seorang diri.
YA. tiada seorang pun yg berada di bilik masing-masing,
 lalu aku biarkan persoalan itu berlalu begitu sahaja.
  
Pantas aku gapai telefon bimbit yang setia di sebelahku
 melihat kalau-kalau ada pesanan/ ucapan untuk aku
TIADA

aku selalu dan terlalu berharap
mengapa berharap untuk sesuatu yang tidak pasti?
 tanya diri sendiri.

**Bip.Bip
Khidmat pesanan ringkas buat aku,
dari kekasih hati. **okey. AKU TIPU.

 aku terlupa, apa tujuan aku sebenarnya .

No comments:

Post a Comment

Hi. Say something :D