Sunday, January 29, 2012

cahaya :)

Assalam and hye stalker :DD
#HEHE.

Okeyy
Nak share something dengan korang ni :)
*tak bermaksud menyinggung mana-2 pihak XD
cuba baca ayat kat bawah ni :


korang faham tak apa disebalik perkataan ni ?

Seriusly, first time baca words ni
Ku rasa insaf sikit . .
Aku banyak melakukan dosa kepadaNya. .
dan seringkali melakukan hal yang sama kepada orang lain

Sampai bila aku nak hidup dalam kegelapan ?
Sedangkan aku perlu mencari cahaya itu .
Supaya aku teguh
Di landasan yang betul.

Oh Tuhan.
Ampunilah dosaku, dosa kedua ibu-bapaku
Dosa guru-guruku dan dosa orang-orang islam
Kuatkan lah keimanan dan ketakwaan ku terhadapmu
Agar aku menjadi hambamu yang soleh
Selalu ingatkan aku
Untuk sentiasa mengingatiMu
Lindungilah aku
dari bencana dan maksiat
Terangilah jiwaku dengan cahaya petunjuk dan hidayah daripadaMu
Amin . .



No comments:

Post a Comment

Hi. Say something :D