Tuesday, April 3, 2012

berpeluang (:

Assalamualaikum

" Ketika diri mencari sinar
secebis cahaya menerangi laluan
adakalanya .. langkahku tersasar
Tersungkur di lembah kegelapan .. "
# saje nak nyanyi dulu^^

Alhamdulillah . Allah maha pengampun dan maha penyayang .
Tatkala aku bersedih dengan sesuatu perkara
Lantas DIA akan hadirkan kegembiraan kepada aku
cuma aku yang tidak pernah sedar . selalu alpa .
# Astghfirullah

.......
Belum sempat aku menghabiskan perjalanan ini
aku bertemu pula jalan lain yang bakal aku lalui
begitu perjalanan hidupku
sentiasa berubah-ubah dan berbeza dari yang dirancang
kita hanya mampu merancang namun, Allah yang mengaturkannya
Sungguhpun begitu, aku tetap bersyukur .
Ya . Aku diberi peluang sekali lagi . Terima kasih Ya Allah .

' Saratkan hati ini dengan cinta hakiki 
Sehingga ku rasai 
Nikmat-Nya 
Syurga-Nya 
Cinta-Nya .. '

# Happy so you will be smile (:

No comments:

Post a Comment

Hi. Say something :D